Říjen na Lady Popular

Ach jo, já jsem letošní rok docela blázen do podzimu a když září ještě tolik v podzimním duchu nebylo, opravdu jsem se těšila na říjen. Dýně, pálení svíček, Halloween, barevné listí,... nádhera! Každopádně zpátky do hry, tento měsíc budeme mít solitaire, zahradu s kostkou a teleport. Nové kolekce nás čekají klasicky 3 a zopakují se úrovně a životy a tabulky. 

Tady to vypadá na nějaké kouzla čáry! Účesy se povedly, lištička je teda fantastická a pózy jsou zajímavé, hlavně tedy ta s kartami na mě dýchá magií. A narozdíl od outfitů, pozadí vypadá super Halloweensky. Jako typ události hádám teleport nebo solitaire, těžko říct, ale doufám v teleport. 

Tohle bude kolekce, zařadila bych ji asi do nenadchne neurazí edice. Ale ne, podzimní oblečení vypadá hezky, spíš je těžký k tomu vymyslet nějaký zajímavý komentář a být na větvi z basic kousků. 

Jedeme dál a tyjo, to je barviček. Normálně bych řekla, že tolik barev a vzorů nejde sladit k sobě, aby to bylo hezké.. jenže ono to očividně jde. Tady si myslím, že to bude kostka s hlavní odměnou pozadím. 

Další kolekce na mě také dýchá podzimem a tajemnem. Není to úplně můj šálek kávy, ale oceňuji něco trochu jiného. A ačkoliv jsem to nikdy neviděla, při pohledu na tento obrázek se mi vybavil seriál Peaky Blinders.

Hmm a tady poslední říjnová událost, nejspíš solitaire. Čeká nás bájná Medúza a podle účesů se nejspíš dočkáme i jiných mytologických příšerek. Jestli to bude ale bráno jako Halloweenská akce, budu trochu zklamaná, raději bych viděla dýně, duchy a upíry, ale chápu, že to tvůrci chtějí odlišit od předchozích let.

A nakonec ještě jedna kolekce s trendy kousky letošního podzimu. Nebudou chybět kárované sukýnky, vysoké kozačky a crop svetříky. 

Ještě dohledám, které budeme mít flashbacky a přidám je zde. 

Všem Vám přeji krásný podzim a budu ráda, když mi napíšete, co se Vám z říjnové nabídky líbí nejvíc. 

S láskou, Z. ♥️






  

Komentáře

  1. Weird things on Halloween. I was expecting something more scary, but we'll see. The first event look the best for me, I hope it's not solitare.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to nádherné zpracované jako vždy jsi jednička! Hrozně se mi líbí ty medůzy a halloween na to strašně moc těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Do you have any idea what kind of event will be with that pink dress (Selena's dress from "De Una Vez" music video) ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love this dress.. when I saw this I was like "OMG I need this in my game immediately" :3

      Vymazat
  4. Za mě rozhodně hned první obrázek. Ta liška je boží i to pozadí a klidně bych brala i ten účes. Ostatní už mě tolik nenadchlo, ale kdo by si nechal ujít možnost narvat si šatník novým oblečením :D Jinak děkuji zase za přehled :)
    PS: flashbacky mají být Bohyně (tabulka) a Zářící zbroj-Shining Armor (úrovně a životy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A protože ten první obrázek mají být karty, tak mám stejně smůlu :(

      Vymazat
  5. Mně se nejvíc líbí póza s prstem přes rty a liška :) .

    OdpovědětVymazat
  6. It’s always important to learn new things that can help your career or personal life. Many websites offer information that will help you with these goals. We are one of those and we are known as the best talent agency in Dubai.

    Thanks
    Events management services in Dubai

    OdpovědětVymazat

Okomentovat