Únor na Lady Popular

Máme tady únor a že to vypadá na dobrý měsíc - novinky jsou krásné a já se vracím k blogu (doufejme). Ačkoliv v životě tolik na romantiku nejsem, ve hře ji mám ráda a tak se mi únorové motání kolem všeho zamilovaného docela zamlouvá. Typy událostí jsou slibné, budeme mít teleport, úrovně a životy a tabulky. Klasicky si nakoupíme ve 3 nových kolekcích a zopáknou se nám dárky a krabice. 

Pojďme si rozebrat jednotlivé fotky. Jak vždy říkám, jedná se pouze o mé odhady a ne hotovou věc, ale musím říct, že si s nimi tentokrát dost věřím. 

Začínáme hned s láskou a tohle vypadá na Valentýnský teleport. Vlásky na první pohled supr, oblečení je oblečení, dále budeme mít i krásné pozadí a snad tam toho srdíčkového nábytku nestrčí tolik a bude použitelné i přes rok. Ale co je nejlepší jsou zvířátka, přiznejte se, jestli váš postoj k Valentýnu je nadšený jako u pejsků, nebo otrávený jako u kočičky. Já se teda při pohledu na kočičku nemohu přestat smát.

U srdíček zůstaneme a z tohohle se nám klube dost zajímavá a originální kolekce. Nevím, kde to přesně zařadit, ale opět něco nového, takže pochvala. 

Nastudujte pořádně pravidla, protože budeme hrát královskou hru šachy. Na tuto událost se těším, kombinace černé a bílé je pro mě navíc docela symbolická. Typ události by měly být úrovně a životy s hlavní odměnou pozadím královské zahrady s šachovým polem. 

S touto kolekcí se z nás lehce stane mocná business woman. Přijde mi, že kreslířům se to tentokrát povedlo moc hezky nakreslit a vyhráli si s detaily, takže jo, chválím. 

A máme tu další přenádhernou událost a moje konto ve hře pláče už teď.. Sakury, které byly inspirací, vykvétají v Japonsku sice obecně až na konci března, ale co, v LP pokvetou už v únoru. Sice bych radši ještě viděla něco zimního, ale oblečení i účesy jsou tak krásné, že jim to tedy odpouštím. Z událostí mi zbývají tabulky. 

Nakonec ještě jedna kolekce s pleteninami, podkolenky, kabátky.. Jak jsem chválila, jak je druhá kolekce hezky nakreslená, tady můžete vidět ten rozdíl. Tohle bude určitě nejslabší z celého měsíce. 

Opáčka bych si vybrala jiné, ale řídíme se většinou, takže budeme ekologičtí s oblečením z plastu a velmi tématicky oslavíme Halloween v únoru. 

VIP dárek

Moc mi udělá radost, když mi dáte vědět, jak se Vám únor líbí a na co nejvíce těšíte♥️ 
S láskou Z. 


Komentáře

  1. Osobně se mi nejvíce líbí ten teleport a ty sakury, ale cítím, že moje dosavadní zásoby také silně utrpí. Nejvíce se těším na ty sakury, avšak jestli to bude v rámci pexesa, tak mě to bude mrzet:/.

    OdpovědětVymazat
  2. There's so many cool things this month the hairs the pets the chest the clothes of 1st collection Bye bye diamonds bye bye emeralds...I also find funny the cat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. the chess and the hairstyles especially those hairstyles in the last event

      Vymazat
  3. Nejvíc se těším na sakury, mají to opravdu moc krásné ❤️
    Děkujeme za příspěvek ��

    OdpovědětVymazat
  4. Ce fel de eveniment este cel sakura? 😍

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Zuzanko mě se nejvíc líbí sakury ale tabulky nemám moc ráda♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat