Jak to bude s blogem dál? How will it go with the blog?


Moje mile návštěvnice blogu, 

nejspíš jste si všimly, že poslední dobou je to s mými příspěvky horší. Příspěvky nejsou dodělané, některé chybí úplně.

Ač jsem si myslela, že po letní mini pauze se vrátím v září plná nadšení a blog bude zase dle mých představ, bohužel jsem narazila na jiný problém. A to na čas. 

Není skoro dne, kdy bych v čase začátku události již byla doma ze školy a tam jaksi na blogu pracovat nejde. Navíc poté když přijdu, jsou důležitější věci, které mám na práci. Nebo chci dělat jiné věci.

Nechci ale s blogem přestat úplně, protože je to věc, která mě na celé hře baví ze všeho nejvíc. A těžko říct, jestli bych bez blogu měla ještě zájem hru hrát. 

Proto budu dále zpracovávat novinky ze hry, jen nemůžete čekat, že tu vše bude v čase začátku události. Někdy se mi to třeba podaří, někdy událost zpracuji až ten den večer, někdy o týden později a někdy třeba vůbec. Nebudu se tím dále stresovat, jednoduše nechci, abych se u blogu trápila a únavou usínala, ale aby to pro mě byla radost.

I když bych třeba chtěla, nemohu blog, který dělám ve svém volném čase a nikdo mi za něj neplatí, upřednostnit před jinými věcmi. 

Doufám, že mé rozhodnutí pochopíte a i tak se ke mně občas zajdete podívat a třeba mi napíšete i nějaké milé slova, které mě vždycky moc potěší. 

Děkuji Vám za všechny Vaše návštěvy!

A věřím, že se společně uvidíme u dalších příspěvků. 

S láskou, Zuzanah ♥️


ENGLSIH: 

My dear blog visitors,

you've probably noticed that it's been worse with my posts lately. Posts are not finished, some are completely missing.

Although I thought that after the summer mini break I would return in September full of enthusiasm and the blog would be according to my ideas again, unfortunately I came across another problem. And it is time.

It is not almost a day when I was already at home from school at the beginning of the event and somehow I cannot work there on the blog. Plus, when I come, there are more important things to do. Or I want to do other things.

But I don't want to stop the blog completely, because it's the thing that I enjoy the whole game the most. And it's hard to say if I would still be interested in playing the game without the blog.

That's why I'll continue to process the news from the game, you just can't expect everything to be here at the start of the event. Sometimes I can do it, sometimes I will process the event that evening, sometimes a week later and sometimes maybe not at all. I'm not going to stress anymore, I just don't want me to bother and fall asleep at the blog, but to make it a pleasure for me.

Even if I wanted to, I can't prefer a blog that I do in my free time and nobody pays me for it over other things.

I hope that you will understand my decision and even so you will come to see me from time to time and maybe you will write me some nice words that will always make me very happy.

Thank you for all your visits!

And I hope to see you together for more posts.

With love, Zuzanah ♥️ ️




Komentáře

  1. You are such an incridible person and I really appreciate all the work you do. Even if you are going through difficult times that stops you from proceeding in the work on the blog I want you ne sure I and all the players too will always be here for you and I will never leave the group on facebook.
    I hope your life becomes better and you accomplish all you want..
    Thanks again for all your efforts

    OdpovědětVymazat
  2. me encanta tu trabajo en el blog querida y nosotros estaremos para ti linda

    OdpovědětVymazat
  3. To je samozřejmé ,že to chápeme,rodina ,škola a osobní život je přeci důležitější než hra.Já osobně děkuji za každou událost, kterou si udělala a pokud Ti vyjde čas a chuť ještě uděláš.Máš to vždy perfektně zpracované.Měj se moc hezky,přeji Ti hodně úspěchu a sil.Sofie první

    OdpovědětVymazat
  4. Take care Zuzanah. Your blog beautiful and thank you for post.

    OdpovědětVymazat
  5. Its your blog, its your choice! I didn't know what happened with you, thats all. Its great that you are good :) take how many time you want!

    OdpovědětVymazat
  6. Entendo perfeitamente sua decisão. Sentirei falta, seu blog é um referencial. Boa Sorte!


    OdpovědětVymazat
  7. Thank you so much for your time and effort, we appreciate it! ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Don' worry! Take care of yourself. I'll still visit your blog and so will the other people. Thank you so much for your effort, kisses ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Bože ty si mě vylekala, že bys i blokem chtěla seknout, když jsem viděla titulek. Aspoň že to není pravda :D hele jasně my to chápeme, nebo aspoň já :D co začala škola a semestr, nemám na hru dostatek času. I když se ve hře snažím zastavit aspoň na pár minut denně, je to občas náročný :D. Takže za mě říkám, klidně si dej na čas. Vždy si tvé články ráda přečtu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat