Září na Lady Popular

Máme tady září a já se musím přiznat, že jsem se na něj letos moc těšila, konečně si zase nastavím nějaký řád a život bude více uspořádaný. Ale tak nějak celkově jsem se nemohla dočkat té podzimní atmosféry. Dost ale rozjímání.. tento měsíc budeme mít z událostí dárky, mapy a úrovně a životy. Zopakují se nám teleport a automat a nakoupíme si ve 3 nových kolekcích. 

Pojďme si nyní společně rozebrat jednotlivé obrázky a hádat co bude co. Minulý měsíc jsem měla 100% úspěšnost, tak uvidíme teď. 

Jako první budeme mít přespávačku v roztomilých overalech s kupou popcornu. Vypadá to na zábavnou událost a hlavně opět něco, co jsme tu ještě neměli. Jako typ události hádám úrovně a životy.

Tady to vypadá, že se někdo s létem ještě nechce loučit. Letní barvičky, plavky, třpytky a drahokamy, nu což, já to čekání na podzimní oblečko ještě vydržím. A ostatně, kdyžtak si holt věci nekoupím, protože tohle bude kolekce. 

Hmm, co bude tohle? Vidím v tom Versailles nebo taky Benátky, ale kdo ví. Z účesů ani outfitu nejsem úplně odvařená, ale ta kresba na obličeji, ta vypadá nádherně. Ohledně typu události je to 50 na 50, ale přikláním se k dárečkům.

Nevím jak vy, ale já od září začínám opět cvičit a chodit plavat, tak tahle sportovní kolekce je pro mě docela tematická. A když už se máme hýbat, tak přeci stylově. 

Ach jo, tady zase v luštění toho, čím je událost inspirovaná, tápu. Že by něco z historie? Královská rodina? Objevitelé a Kryštof Kolumbus? A typ taky není jasný, ale pravděpodobně mapy. Jé vidíte, to by k něm mořeplavcům sedělo. 

A na závěr konečně něco podzimního, i když v těch krátkých halenkách nevím nevím. Pozor ať nenastydneme, musíme v kolekci nakupovat s rozumem. 

Plus tady ještě opáčkový teleport. Automat zůstává zatím záhadou.

Dejte mi vědět, jak se vám září líbí. Plus mám v plánu být tu zase aktivní, v létě jsem to trochu odbývala, za což se omlouvám, ale potřebovala jsem si trochu odpočinout. Každopádně když budu aktivní já, byla bych ráda i za vaši aktivitu, každá zpětná vazba mě moc potěší a nakopne. Děkuji♥️

A ještě Vám připomenu novou skupinu na Facebooku. 
                                    SKUPINA  https://www.facebook.com/groups/1170741066713119



Komentáře

  1. Tak tento měsíc se mi po dlouhé době až tolik nelíbí za což jsem spíše ráda. Dost bojuji po drahých akcích se zásobou smaragdů, tak snad budu mít možnost trochu našetřit, pokud se nevytasí s něčím fakt luxusním co v ukázce není. Zatím mám jako favorita ty fialové šatky z kolekce a popcorn do ruky, ten bude určitě moc užitečný i na nějaká témata v soutěži :) . Jako vždy krásně rozebraný sneak peek, děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se smaragdy jsme na tom myslím všichni obdobně, ale co naděláme.. budu ti tedy držet palce, ať si něco našetříš a získáš své oblíbené kousky. Na popcorn se mi zbíhají sliny, ten vypadá lákavě😄 A moc děkuji za pochvalu a milý komentář!♥️

      Vymazat
  2. Thank you very much! Your blog is amazing! It gives me a lots of help all the time! I'm so exicted about september! Sorry for the mistakes, i'm hungarian.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much for the kind comment🥰 I'm glad my blog is useful to you. And I send greetings from the Czech Republic to Hungary🇨🇿🇭🇺

      Vymazat
  3. Tak mně se tento měsíc líbí vše až na tu sportovní kolelci 😁 Skvělá práce, těším se, jak to dopadne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti věci líbí a na září se těšíš🤗 a děkuji!

      Vymazat
  4. Ahoj tak mi se taky podaří konečně našetřit,no snad se z dalších obrázků něco lepší vyklube,jinak jsem moc ráda za tvé stránky, děkuji a hodně štěstí do konce roku Rea Lina����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Rei, jsem ráda, že v tom vidíš něco dobrého a to ušetření smaragdů😄 Děkuji, že ke mně chodíš♥️

      Vymazat
  5. Ahoj, samozřejmě se super, když někdo tohle dělá a pravda občas na tebe narazím, když něco hledám. Hádám, že kolekce máš správně určené, ale s pyžamy a oblečků do televizní hvězdy si nejsem jistá jestli nebudou prohozené, ale rozhodně vypadají nádherně :D Těším se na ně. U kolekcí mám spíš takový pocit, že ty úvodní outfity jsou za dia a já za ně tedy nehodlám utrácet. A zbytek je na nic, ale snad ne, ale dost mi chybí ty dolarové kousky, člověk to pak až tak moc nezkoumal. :P
    Ale složení událostí je boží. Škoda jsem, že jsou autoři lstivý lišáci a navýšili počet polí v mapách! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak ono ty moje tipy budou vždycky jen tipy, ale myslím, že už mi to jde lépe, už v tom mám určitý grif😂 Uvidíme, co se z kolekcí ještě vyklube, ale s oblečením za dolary máš naprostou pravdu. Ty jsem vždy vykoupila ve všech barvách, ač se mi líbily nebo ne. S těma mapama mě naštvali, asi si mysleli, že si toho hráči nevšimnou.. už tak máme smaragdů málo a ještě tohle😟

      Vymazat
  6. No veľmi sa teším na pukance 😀 vyzerá to fajn, inak asi budem šetriť zelené a modré. A prosím aké budú flashbacky? Viem že teleport bude fantasy world ale neviem sa dopátrať ako vyzerá 😕 vopred ďakujem a máš to krásne ako vždy ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já jsem vůbec nemohla přijít na to, co znamenají “pukance” a už vím, je to popcorn😂 Malá ukázka z teleportu je tu už nahraná a jaký se bude opakovat automat je tajemství i pro mě. A díky za pochvalu🥰

      Vymazat
  7. Thanks so much :) Love you page, you do great job ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Září se mně v celku líbí, až na ty "typlém" mapy. Jinak krásně zpracované jako vždy, jsem ráda, že jsem narazila na tvůj blog, moc ráda sem chodím.
    Krásný a pohodový den přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Zuzka
    Tak v septembri nás toho čaká celkom dosť, budr veľa účesov som zvedavá na tie mapy a darčeky, úrovne a životy krásne pyžamka(aj si také musím zaobstarať)��kolekcie aspoň mňa veľmi nepotešili. Blog maš krásne spracovaný ako vždy.��

    OdpovědětVymazat
  10. Moje milá Zuzanko krásně propracované moc děkuji♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat