Červenec na Lady Popular

Začínají prázdniny a času na hru bude najednou více, a nebo méně? To už je každém. Každopádně máme před sebou léto plné šancí na nová dobrodružství, tak si ho pojďme užít. Tento měsíc nás čekají dárky, kostka a solitaire. Zopakují se mapy a nové kolekce budou 3.
 
Prázdninový režim (dárky) 1.7. - 15.7.
 
Jako pták (kolekce pro ni) 2.7. - 9.7.

Luxusní (kolekce pro ni) 12.7. - 19.7.

Zlatý glóbus (mapy) 12.7. - 21.7.

Exotické nebe (kostka) 15.7. - 25.7.

S boho oblečením a madeirou se nám ve hře docela roztrhl pytel, ale to nevadí, mně se to vcelku líbí. Kousky nejen na hudební festival přijdou v rámci kolekce. 

Na závěr července si zaplaveme s delfíny a bůh ví, jestli k nám nepřiplave ještě nějaký další mořský tvor, jen pozor na žraloky. Tady mi zbývá solitaire, tak uvidíme.

Určitě mi v komentářích dejte vědět, jak se Vám nové spoilery líbí a na co se těšíte nejvíc. Nebo se mnou můžete polemizovat o mých tipech a třeba společně dojdeme ke správnému řešení ♥️

Krásné léto ☀️ Z. 
 
VIP dárek
 

Komentáře

  1. Krásné Zuzanah máš to krásně spracované mě se ty kolekce a události líbí nejhezčí je ale podle mě ta vodní událost (jak píšeš asi solitaire) a co se nejvíc líbí tobě? S pozdravem Mera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mero, moc děkuji za pochvalu♥️ Také se mi nejvíce líbí podmořský svět, je to něco úplně nového. Dost se mi ale líbí i boho kolekce.

      Vymazat
  2. Ahojky máš to krásné, už se těším na delfínny

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj prosim co je to vip darek?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat