Valentýnské polibky

text
 
Tabule 1
Tabule 2
Tabule 3

Tabule 4


Tabule 5


Tabule 6


 
 

 

Komentáře

  1. Krása, Zuzanko. 😍 Už se nemůžu dočkat. Akorát mě mrzí, že to jsou zrovna tabule... To mám radši ten solitér. 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, milá Laylalin❤️ Tabulky jsou jednou z nejhorších událostí, ale tak co naděláme..😟

      Vymazat
  2. Zuzanko moc ti děkuji za náhled do tabule ,jsou tam hezké věci co se dají kombinovat s věcmi v šatníku.První vlásky se mi líbí a pozadí s balkonem ve Veroně je krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Digy, je to tak, událost se moc povedla🥰 Já jsem byla překvapená, že ty úžasné vlásky dali hned do první tabulky, to je super. Tak ono je to Verona, já jsem přemýšlela, jaké italské město to bude☺️🇮🇹

      Vymazat
  3. i love the stuff but i hate boards i rarely get past the first

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Same here..😏 I hope you can get a lot of beautiful things.

      Vymazat
  4. Naozaj krásna udalosť, nádherné oblečenie. Akurát som si všimla, že v druhej tabuli niekde chýba sukňa k póze, asi sa niekde zabudla :D
    P.S. Skvelá práca, veľmi rada sem chodím, túto stránku som hľadala veľmi dlho, takže len tak ďalej ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keď tú tabuľku celú prejdeš, zistíš že sukňu pošlú ako darček. Nezabudli na ňu.

      Vymazat
    2. Áno, už sa mi tam podarilo dostať, ďakujem ♡

      Vymazat
    3. Přesně tak, sukně vždycky vyskočí až po dokončení celé tabulky. Jinak moc děkuji za pochvalu🥰

      Vymazat

Okomentovat