Únor na Lady Popular

Konečně je tady únor plný lásky a naděje na lepší zítřky. No a že to teda na lepší zítřky vypadá, jen asi opláču, že nebude valentýnský teleport. Z událostí nás totiž čeká solitaire, tabule a automat. Zopakuje se dárková událost a nové kolekce budeme mít tento měsíc 3.

Krajka (kolekce pro ni) 1.2. - 8.2.

Asymetrické (automat) 1.2. - 11.2.
 
Valentýnské polibky (tabule) 9.2. - 19.2.
 
Drahokamy (kolekce pro ni) 10.2. - 17.2.

Hudební dárky (flashback, dárky) 16.2. - 2.3.
 
Čas na čaj (solitaire) 18.2. - 28.2.

Módní pódium Londýn a Milán (kolekce pro ni) 19.2. - 26.2.


 
VIP dárek

Komentáře

  1. Ale bojím se, že to bude teleport, který byl super, ale po aktualizaci je nehratelný, strašně žere smg :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě nový teleport ještě radši než ten původní, jde bez diamantů dokončit klidně i 4 místnosti. Ale ty smaragdy jsou pravda..

      Vymazat
    2. yea i like te;leports i can usaully finish one or two rooms or the maps but i really hate cards cuz i never get anything

      Vymazat
    3. It is true. There is a lot to win in a teleport even without diamonds. New cards are better than the old ones, but it isn't also my favorite type of event.

      Vymazat
  2. Ahojky Zuzanko,já bych brala buď teleport nebo dárky♥A co nemám vůbec ráda jsou karty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohumilko, já si myslím, že to ten teleport bude. Stejně jako bývá každoročně vánoční teleport, tak co jsem se dívala poslední 3 roky zpátky, vždy byl právě i valentýnský teleport❤️

      Vymazat
  3. nadhera uz se tesim :) mohla bych prosim odkaz na prispevek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by se netěšil na takovou krásu❤️ myslíš příspěvek se soutěží na FB?

      Vymazat
    2. https://www.facebook.com/LadyPopularFashionArenaCZ/

      Vymazat
  4. Mám tušení, že letošní Valentýnská událost nebude teleport, ale Las Vegas sloty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teleport to nakonec bohužel nebude :( A uvidíme.. on by ten výlet do Las Vegas možná ještě z těch 3 událostí byl nejlepší.

      Vymazat
  5. Ahoj, nevíš prosím, která dárková událost se bude opakovat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, je to výherce z ankety a tedy tato událost - http://klub4you.blogspot.com/2016/08/wydarzenie-prezenty-muzyczne.html

      Vymazat
  6. Tak nakonec to budou tabulky 3x3 a já se těšila na teleport nebo dárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohumilko, já jsem moc doufala v ten teleport. Tak uvidíme, kolik se toho z tabulek bude dát vytřískat😁

      Vymazat

Okomentovat