Leden na Lady Popular

Začíná nám nový rok a s ním přijdou i nové akce v Lady Popular. Abych se přiznala, když se tak na to dívám, jsem mírně zklamaná. Čekají nás dárky, zahrady s kostkou a mapy. Zopakuje se tabulková událost. Nové kolekce budou tentokrát 4. 

Studené jako led (dárky) 4.1. - 18.1.

Nejlepší trendy 2021 (kolekce pro ni) 5.1. - 12.1.

Módní pódium pro něj (kolekce pro něho) 8.1. - 15.1.

Narozeninová oslava (flashback, tabule) 13.1. - 20.1.

Samet od hlavy k patě (kolekce pro ni) 15.1. - 22.1.

Cyberpunková móda (kostka) 15.1. - 22.1.

Bambule (mapy) 22.1. - 1.2.

Přehlídkové molo (kolekce pro ni) 22.1. - 29.1. 

VIP dárek
 
Dárek od LP týmu
 

Komentáře

  1. Tak tohle se povedlo :D. Jak nám to zjišťuješ, Zuzanko?

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Zuzanko nádhera moc děkuji♥

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Zuzanko moc hezké a máme se na co těšit ,já nejvíce na mapy a VIP dárek💖💎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Digy, děkuji❤️ také se mi nejvíce líbí mapy, ostatní není úplně můj čálek kávy.

      Vymazat

Okomentovat