Bambule

A máme je tady, bambule jedny. Musím říct, že na jednu stranu jsem ráda, že je to úplně něco jiného, než jsme ve hře doposud měli, ale je to hodně specifická akce. Účes s bodlinama od dikobraza, babiččin pletací kabátek nebo padající akvárko, které mě opravdu hodně irituje, naštěstí zachraňují roztomilí pudlíci, ti se mi líbí hodně. Potom některé kousky oblečení budou určitě lépe použitelné a když už nic, tak aspoň ušetřím smaragdy.

Bambule zóna 1 - hlavní odměna účes

Bambule zóna 2 - hlavní odměna účes

Bambule zóna 3 - hlavní odměna účes

Bambule zóna 4 - hlavní odměna pozadí 

Bambule zóna 5 - hlavní odměna účes

Bambule zóna 6 - hlavní odměna účes

Komentáře

  1. i hope it comes in a few days not right away i barely have any emeralds

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I think this is a problem for most of us - we don't have many emeralds. They should return collections for dollars, or return missions at parties for emeralds.

      Vymazat
    2. yea that would be very nice i would love if collections were for dollars not ems

      Vymazat
    3. Me too.. we should write a petition :D

      Vymazat
    4. i wrote to them i guess we wait and see how they respond

      Vymazat
    5. I don't think it will have a positive response. But we can hope❤️

      Vymazat
  2. No už to tu máme, tak som zvedavá na účesy a outfity 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to tady je všechno, tak snad se bude líbit☺️

      Vymazat
  3. Zase moc krásné Zuzanko ten tvůj webík je moc fajn♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohumilko, ty jsi moje zlatíčko❤️ děkuji moc

      Vymazat
  4. Zuzanko zlatí krásně si nám to tady nachystala .Ráda na tvůj webík chodím💐💖🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Digy, to mám moc radost a děkuji ti za hezké slůvka❤️

      Vymazat
  5. Is there a way to know where the prizes are?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unfortunately not, we only know in which zone is what. The specific position is random for each player.

      Vymazat
  6. Zuzanko, děkuji, jsi úžasná. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač❤️ já moc děkuji za pochvalu

      Vymazat

Okomentovat