Módní týdny



Komentáře

  1. What Will be in gift reward?

    OdpovědětVymazat
  2. Really?:(Thank you for reply...you are sure so Will not be main reward?

    OdpovědětVymazat
  3. There will be hairstyles too ????

    OdpovědětVymazat
  4. I think Will be but i AM not sure:)

    OdpovědětVymazat
  5. It is a Wheel and color blocks event so yes there is a final reward

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. So, tell me please what is a final reward.

      Vymazat
    2. Hairstyle for sure but don't know which one

      Vymazat
    3. Dear, no, here isn´t final reward.

      Vymazat
  6. Může mi někdo prosím vysvětlit, proč jsem stejné šaty dostala jako dárek jen v jiném zpracování?
    https://photos.ladypopular.com/ldp3/photos/cz/34/16/281634/photos/246328_2018_03_15_14_46_31.png
    Je to úplně to samé, jen trochu jiná modrá a trochu jiný tvar sukně, dokonce i stejný pásek. Teď jsem v události dostala místnost s tím páskem a ještě nějakými doplňky. Takže budu v události hrát o šaty, které už jsem jednou dostala zdarma? To je tedy dost trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ak si dobre pamätám, tak všetky tieto outfity už boli v hre

      Vymazat
    2. poprvé byla tahle událost v roce 2015, ty modré šaty pak trochu upravili (do trochu jiné modré... mohli to dát do úplně jiný barvy, ale jsou líní, doplňky nezměnili snad vůbec :( ) a byly jako odměna za poražení královny... takže proto to můžeš mít dvakrát

      Vymazat
    3. No právě, šaty už ve hře byly a já je nezískala v tom kole, a pak jsem je dostala za módní královnu, ale nezkoumala jsem to, takže jsem si myslela, že to jsou ty stejné šaty. Až teď jsem zjistila, že to jsou dvě úplně stejné jiné šaty. A přijde mi docela hloupé, že teda teď při hraní kostiček, když se skrz kolo dostanu do místnosti s těmihle šaty, tak budu hrát o stejné šaty, jaké už mám (a stejně nevyužívám), takže vlastně zbytečně. Čímž mi taky sníží šanci na zisk těch dvou krásných sukní.. Prostě nechápu jaký byl účel vytvářet dvoje stejné šaty (když ani nejsou o moc lépe zpracované)

      Vymazat
    4. Teraz už väčšinou iba opakujú akcie, čo je dosť blbé :(

      Vymazat
    5. a je celkom trapné, že tieto šaty sú v hre už po tretí krát

      Vymazat
    6. Proč to takto dopadlo s těmi šaty mám jen jediné vysvětletí...:D Koukněte na odkaz - http://prntscr.com/irvt55

      Vymazat
    7. ještě se to trochu liší v tom, že od královny to byly celé šaty, ale tady je to sukně + top

      Vymazat
    8. Vďaka za odkaz, veľmi pobavil :D ale škoda, podľa mňa sú od tej královnej krajšie

      Vymazat
  7. A bude aj nejaká hlavná odmena?

    OdpovědětVymazat
  8. But on the center of the wheel there's a gift/present! Other times, on wheel event, that gift was the final reward (last time was a hairstyle, it was for Christmas). So, this time there will be nothing??

    OdpovědětVymazat

Okomentovat