Manga



Komentáře

  1. Which tipe event this Will be?

    OdpovědětVymazat
  2. thank you very much
    love youuuuuuuu

    OdpovědětVymazat
  3. ACCESSORIES??? Takže ne HAIR??? Tak to je pecka, dokonalost sama, těším se :) Chci je a budu je mít, musím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano..:D jsem ráda, že se to líbí alespoň někomu. Pro mě je to jedna velká katastrofa.

      Vymazat
  4. Jen ,,vlasy" chcu, zbytek na body za měnu. Nelíbí se mi to :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi to nelíbí, ale já se obejdu i bez těch vlasů.

      Vymazat
  5. Míchání LP a sci-fi/fantasy/history ještě beru, chápu, občas se mi to i líbí. Hlavní je, že je to pořád inspirováno realitou (ztvárnění postavy ve filmu reálnými herci,..). Ale míchat LP obličej s anime obličejem a celkově jeden kreslený styl s jiným mi přijde jako nejhloupější věc, co se zatím ve hře objevila. Kdyby to bylo pouze oblečení/ paruky, fajn, nelíbí se mi to, neřeším, ale z těch obličejů jsem opravdu rozhořčená :D (nechci urážet anime, úplně stejné pocit jsem měla z obličejů z Halloweenu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám celkově problémy i s fantasy a jinými pro mě nesmysly. Ale pořád se to ještě jakš takš dá. Jsem ráda, že má na tuto kolekci někdo stejný názor. Ke krásné, elegantní lady se mi zkrázka tyto japonské kreslené oblečky vůbec nehodí.

      Vymazat
  6. I didn't like the wigs, the cloths are not exacly like in the animes .. And the profiles are overpriced !!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat