Vánoční teleport

Přiznejme si, kdo se každý rok netěší na vánoční teleport. Já se hrdě hlásím k milovníkům teleportu a také Vánoc, takže už jsem se opravdu nemohla dočkat. Je nutno podotknout, že mě letošní teleport velmi zklamal. Oblečení alá sladkosti se mi vůbec nelíbí a nejsou tu ani účesy, které by to zpravily. A tak mi nezbývá nic jiného, než si jít pro nábytek a oblečení pro chlapa. Tak třeba za rok to bude lepší...

Popcornové šílenství
Sladké Vánoce
Třešeň nahoře
Koťátkové slavnosti
Jeho Vánoce
Vše, co chcete k Vánocům

Komentáře

  1. Teším sa čo nám teleport prinesie :)

    OdpovědětVymazat
  2. I don't like events typ teleport....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. For me it is the best type of events.. but you must know, how play it.

      Vymazat
  3. ahojky tak mě se líbí jen ta poslední místnost,jinak nic moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám to obdobně.. oblečení je hrůza a ani účesy to nezachránily, protože tu jaksi ani nejsou..

      Vymazat
  4. No a já se těšila na zimní oblečení,kabáty apod. a místo toho nám dali takovou "parádu".Promiňte ale pocornem,třešní,nějakýma bombónkama ani nějakou kočkou nechci být takže mi zas zbývá jít do apartmánu:/ :( Takže tenhle teleport mě zklamal :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presnejšie povedané, ako keby sa tam rozbili všetky možné sladkosti sveta.

      Vymazat
  5. I absolutely LOVE teleport events. You can get many things without wasting diamonds!
    And loving the outfits! <3 the cherry on the top, the popcorn, the winter jacket pose... original, funny, colorful and cute! So excited!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love teleport too, but this teleport I don´t like. Clothes are crazy for me.

      Vymazat
  6. I would like to see the background on the profile, to know how it looks with our lady, if it's possible :) thank you!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat