Festival Hořící muž

A máme tu Hořícího muže! Nebojte, nikdo nehoří, to je jen název šíleného festivalu kdesi v Americe. Přemýšlím, co k tomu říct... nábytek se mi nelíbí, outfity jako celky nevypadají špatně, ale pochybuju, že jeden takový celek získám, tak radši ať mi tam to oblečení ani nestrkají. Co bych v balíčku naopak viděla ráda jsou vlasy, hlavně tedy z outfitu číslo 2, takže jestli si to čte někdo z LP týmu, víte, jak mi udělat radost..:D Líbí se mi ještě další dva účesy a to jsou ty na úvodním obrázku ze hry, jinak je to bída. Co se týče auta, které v dárcích bývá, tak tady není. Stejně by to bylo asi nějaké šílené fáro, tak je to možná i dobře.

Outfit + vlasy 1
Outfit + vlasy + speciální líčení 2
Outfit + vlasy 3
Outfit + vlasy + speciální líčení 4
Outfit + vlasy 5
Outfit + vlasy + tetování 6
Nábytek
Podlaha + tapeta
Pozadí



Komentáře

  1. https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/21057794_1400692266652581_957972108_o.png?oh=23f9b860a9ddaa739bded0c2123172e6&oe=599E2400

    OdpovědětVymazat
  2. https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/21015407_1400651189990022_1388793149_n.jpg?oh=0b178d160b39f5815a70f9001b9f3d97&oe=599F52D5

    OdpovědětVymazat
  3. https://image.prntscr.com/image/xdYZSclVRbG6U3xyxmCxdw.png

    OdpovědětVymazat
  4. tu jest wszystko https://klub4you.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat které účesy jsou nové?

    OdpovědětVymazat
  6. Myslíte že mám šanci bez dia získat ten 4. mnebo 3. účes?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady v té akci je to opravdu o náhodě, čím víc lady vyzves a čím víc pochodni budeš mít, tím víc dárků si koupíš a zvýšiš šanci na výhru vlasů a tak😁

      Vymazat
    2. Přesně jak říká Adélka, Bat. Nemůžeš si říct, že třeba chceš 3. účes, je to čistě o náhodě..

      Vymazat
  7. Ahoj je výhodnější si koupit armádu malých dárků nebo se snažit kupovat ty vétší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, upřímně ti neumím odpovědět, aby to bylo správně. :D Já osobně to dělám tak, že dokud je sleva na dárky, kupuju ty velké a po slevě už jen ty malé. Je to myslím docela efektivní.

      Vymazat
  8. Chtěla bych se zeptat dárky jsou rozdělany tak že v malých jsou bonusy atd a ve velkých účesy nebo je v nich rozdíl jenom v počtu věcí v dárcích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pouze o počtu. Účes může být v kterémkoliv dárku. Ale myslím, že u velkého je větší pravděpodobnost..

      Vymazat
  9. Zuzi, tak nejdřív tě moc musím pochválit, protože najít všchny ty věcičky, ti muselo zabrat času a určitě to byla pořádná makačka a že tam tentokrát těch kousků je požehnaně:)a teď k akci, no , na mě je to až moc barevné, ikdyž musím přiznat ,že nekteré ty kousky si dovedu představit v kombinaci s něčím jiným, z nábytku bych brala tak akorát ty polštáře, těch nemám nějak pořád dost :-D i ty účesy jsou na mě extravagantní, jsem spíš na tu klasiku:), možná ten od outfitu č.2 bych brala, ovšem při mém štěstí s dárky budu chodit v osušce a plešatá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali, díky! Stálo mě to tentokrát hodně úsilí a taky xx hodin u počítače a v neposlední řadě bolesti hlavy a zad. Ale tak zvládlo se to. :D Mě se to taky moc nelíbí, oblečení i nábytek bych oželela a stejně jako ty doufám v druhý účes. Tak nám držím palečky. ♥

      Vymazat
  10. já jsem spokojená dostala jsem 2. účes :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju! Já mám jeden a to ten, který jsem chtěla, takže také spokojenost. :)

      Vymazat

Okomentovat