Umění a Móda

Tato událost nás rozdělila na dva tábory - ti, kterým se událost líbí a ti, kterým ne. Já se řadím mezi ty, komu se to vůbec, ale vůbec nelíbí. Za mě to jsou starosvětské nepoužitelné kousky, za které by se nemusel stydět kdejaký bezdomovec. I přes to ale přiznávám, že 2. a 4. tabule jako komplet nevypadá špatně. Obočí raději rozebírat nebudu, protože se mi z něj dělá špatně. 

Tabule 1 - hlavní odměna obočí
Tabule 2 - hlavní odměna vlasy
Tabule 3 - hlavní odměna vlasy
Tabule 4 - hlavní odměna póza

Komentáře

  1. Hi dear, what is your name in the game?

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším 3x3 ... Ale krom toho obočí... se mi první dvě tabule mooc líbí a čekám napjatě na další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že oni ale umí kreslit.. když jde o tabule :-) Moc hezké zpracování a hromada těch věcí se mi líbí, hlavně díky tomu, že jsou skvěle kombinovatelné.

      Vymazat
    2. Téda, tak mě se to naopak nelíbí. Věci nejsou absolutně můj šálek kávy, ale uznávám, že 2. a 4. outfit se celkem vyvedl.

      Vymazat
  3. 2 a 3 tabule jsou docela pěkně ale žádná krása skoro vůbec nic normálně nepoužiju a to první obočí tak to bych nechtěla ani zadara! Na lp jse jmenuji Marzie jsem na
    cz verzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zase líbí 2. a 4., ale jak říkáš, oblečení si dám možná až za 50 let, jak budu babča. Obočí je hnus fialovej.

      Vymazat
  4. Podle toho textu před začátkem měsíce jsem očekávala spíš Coco Chanel-její modu bych brala, ale do tohodle nedám ani ty smaragdy.;) Asi jsem na naše návrháře moc konzervativní, ale tímhle mně moc nepotěšily -snad příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Erris, tak to jsme asi obě konzervativní, ani můj šálek kávy tohle oblečení není ,vše mi přijde jako neforemné volné hábity, řekla bych ,že použitelné je to pouze jako celek, nedovedu si představit kombinace s jiným oblečením ,použitelné normálně jsou snad jen ty tenisky z první tabule a některé šperky, účesy sice nevypadají zle ,ale žádná špička to taky není,umějí to i lépe, když chtějí:)

      Vymazat
    2. Dámy, jsem na tom stejně jako vy.. a mě se nelíbí ani ty účesy, hlavně ten druhej je fujky fujky.

      Vymazat
  5. Tohle je popravdě hrozné :/ Vůbec se mi nelíbí nic z toho... Těšila jsem se, co bude za novou akci a když jsem viděla toto - hnus - mohli by přísně udělat něco mnohem lepšího! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou Ani, akce stojí za houby. Tak snad příští akce bude fajn..:D

      Vymazat
  6. Tak já se také vyjádřím :)
    Za mě ne-e, to oblečení je opravdu DOST pod čarou, troufám si říct, že takhle hrozné komplety tady už dloooouho nebyly ... nemám zájem ani o stařeckou pózu, ani o podomácku spletené účesy, prostě 0. Jediný štěstí je, že to je tabule, takže nic moc výdělečného, alespoň zase trochu ušetřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor! :) souhlas. Kdyby nám todle dali třeba do teleportu...:D

      Vymazat
  7. Myslím, že touto udalosťou predovšetkým chceli vzdať poctu výbornej umelkyni a aj žene Fride Kahlo. Takže si myslím, že niektorých táto udalosť potešila. A tí ostatní by sa minimálne mohli nechať inšpirovať ako Fridiným životom tak aj štýlom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejím životem se rozhodně kdo chce inspirovat může, ale její styl ? Lady byla stvořená jako mladá evropská elegantní žena-né jako stará zarostlá mexikánka. A kdo z ní jí chce dělat, by se vážně měl zamyslet nad tím co je to styl a o čem tato hra je .

      Vymazat
    2. Errísku, zase si klepla hřebíček přímo na hlavu, podle mě se to oblečení hodí akorát na nějakou fotečku z tématické klubové akce:), pokud už chtěli něco co je spojené s Frídou ,tak by určitě našli kolekci, která je jejím stylem inspirována,ale zpracována do dnešní doby i tak se přece dá vzdát pocta umělkyni.

      Vymazat
    3. Přesně tak -její značkou byly velké květy na tmavém pozadí- to se dá zpracovat krásně letně ( evropsky) víš jak já vzorkuju trička a sukně-ale tohle jsou pytle na hady a přidávají té lady tak 50let. To je nositelné možná v mexiku ale né tady.

      Vymazat

Okomentovat