Andělský dotek

text

Mrak 1

Mrak 2

Mrak 3

Mrak 4

Mrak 5

Mrak 6
Hlavní odměna - póza

 
 

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Řekla bych, že kostky.

      Vymazat
    2. na konci príspevku je napísané že to bude kocka

      Vymazat
    3. Ano holky, bude to kostka😊

      Vymazat
    4. Budou te peří neboli andělská křídla

      Vymazat
    5. Za peří se můžeme posouvat po mapě😄

      Vymazat
  2. Páni to je nádherné, ja žasnem. Udalosť kocka som ešte na LP nezažila, preto sa teším ešte viac ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení je opravdu kouzelné😍 Tak doufám, že se ti typ události kostka bude líbit.

      Vymazat
  3. Máte to nahoře napsané.
    Není to žádná kostka.
    Jsou to andělský dotek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale typ udalosti bude kocka...

      Vymazat
    2. Andělský dotek je název události a kostka typ události😄😊

      Vymazat
  4. Len škoda že hlavná cena je tá póza. Tú tému asi nikdy nedokončím... Však ešte len dnes som sa dostala cez 1. políčko a teraz som na druhom a eše 4 kusy toho sivého oblečenia mi chýbajú. Držím palce a veľa trpezlivosti Vám prajem. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prepáčte. Veľa trpezlivosti Vám prajem.

      Vymazat

Okomentovat