Srpen na Lady Popular

Půlku prázdnin máme za sebou, ale ta druhá je ještě stále před námi, tak se pojďme těšit na to, co nám přinese. Z událostí budeme mít automat, tabulky a nejvíc nejlepší událost, čili teleport. Zopakují se nám hned dvě staré události - superhrdinky a kostka a nakoupíme si ve 3 nových kolekcích. 

Pojďme se na srpen podívat do hloubky a společně si vše rozebrat.
Jako první tady máme... něco. Budeme mít nové účesy, kde mě opravdu iritují ty vlasy přes oči, ach jo! a taky oblečko, vypadá vcelku pěkně, ale nápadně mi to připomíná událost Cage z letošního května. Co se týká typu události nemohu se rozhodnout mezi tabulkami a automatem, ale kdybych musela volím automat. 

U této kolekce vidím inspiraci v antických bohyních.a to já teda můžu. Kdybych nebyla potom za blázna, klidně bych v podobných šatičkách chodila po ulici. 

Tohle bude opravdu překrásná událost. Možná jsem nemocná, ale zase v tom vidím inspiraci božstvy a také počasím? Máme tu sluníčko, déšť, červánky..  Zbývají mi tady tabule, což doufám, že nebude pravda, tam se totiž člověk bez dia nehne. 

Neonový streetwear bude další kolekcí, kde pravděpodobně ušetřím úspory, protože tohle není zrovna můj šálek čaje. Přijde mi ale fajn kroužek v nose, ne že by se mi to líbilo, ale je to teď velký trend a je super ho vidět i ve hře. 

Tato událost vypadá roztomile a taky docela originálně, převlékání za ovoce jsme tu myslím ještě neměli. Najde se zde nějaký nový účes, pózy, oblečení ve více barvách, nábytek, pozadí profilu a tak to znamená jediné - bude teleport. 

Na závěr nás čeká kolekce s letními šatičkami ideálními třeba na pláž. Tak snad se do těch všech provázků lady nezamotá. 
 
VIP dárek
 

Komentáře

  1. I am only interested in hair styles any guess what events I might win them? 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. In all types of new events there will be an opportunity to win hairstyles :)

      Vymazat
  2. Krásne spracované, ako vždy :) smiem sa spýtať, aké akcie budú zopakované? Lebo píšeš aj flashback, tak či nevieš čoho :) ďakujem, pekný deň ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu♥️ zopakují se tyto soperhrdinky - http://klub4you.blogspot.com/2018/08/blog-post_16.html , druhé opáčko nevím. Tobě taky krásný den☀️

      Vymazat
  3. Opět krásně zpracované :D. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat