Perly

 

text

Jas
Oslnivost
Záře

Lesk

Úchvatnost

Třpyt
Pozlátko
 

Komentáře

  1. Super moje milá Zuzanko♥♥Krásné

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásne, hádam zvládnem aj dve miestnosti bez diamantov 😀 krásne si to spracovala ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, s tím otvíráním čtverečků po 20 minutách se toho dá stihnout hodně😊 a děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  3. Jsi super moc moc děkujeme ��

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy se ráda přijdu podívat. Děkuji 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog navštěvuji už dlouho, ale nikdy jsem nenapsala komentář, až teď :)
    Máš to vážně moc precizně a přehledně udělané a vždy sem ráda mrknu co nás v LP dalšího čeká :3
    PS: asi půjdu po hlavní odměně v Pozlátku :D
    Neonka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Neonko, děkuji ti za milý komentář a tvé návštěvy❤️ jsem ráda, že mě zde ráda navštěvuješ. Póza v Pozlátku je moc pěkná, tak držím palce.

      Vymazat
  6. Thank you so much for sharing this with us! Your blog is the best: lovely, simple and well maintained! Take care :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for very kind comment, made me very happy🥰 Take care too!

      Vymazat
  7. Tento teleport mi ide celkom dobre, už mám hotovú Oslnivosť, a keď získam posledných 6 vecí dokončím Žiaru. Potom pôjdem do Trblietania, dúfam, že za tie 2-3 dni sa mi pošťastí a stihnem to dokončiť. Táto stránka mi veľmi pomohla pri výbere teleportov ďakujem ❤️����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti povedlo získat co nejvíce věcí, které sis přála☺️ a děkuji za milý komentář, jsem ráda, že ti blog pomohl💖

      Vymazat

Okomentovat