Venkov

 

Tato událost úplně vybízí k tomu jít se projít ven a nejlépe do takových krásných hor, co máme na pozadí. Jenže u nás je asi nenajdeme. Oblečení je každopádně za mě docela slabota, zachraňují to kabáty s pěknými pózami.

Procházky přírodou (2.11.) - hlavní odměna kabát

Krajina (4.11.) - hlavní odměna kabát

Procházky na čerstvém vzduchu (5.11.) - hlavní odměna kabát

Cítit se svobodně (7.11.) - hlavní odměna kabát

Nádherná scenérie (8.11.) - hlavní odměna pozadí

Uvolněná a šťastná (10.11.) - hlavní odměna kabát



Komentáře

  1. Zuzanko, my kdybychom tě neměli, museli bychom si tě vymyslet. ♥ Jsi úžasná, jak sis s tím dala práci, mockrát díky.
    Pamatuju, kdy namalovali peřinu s dírama a říkali tomu kolekce bundy-kabáty:D Ale tohle je skvělé. Líbí se mi první "Zmlátím tě květinou" třetí "Takhle se chodí domů?!" čtvrtý "Tohle je můj nový milenec, tak přestaň hysterčit..." kolekce druhého a pátého "Pojď na férovku" a "Mám v kabelce cihlu" i poslední "Mně nic nedávej, já si nesu svou.":D
    Ale hlavně jsem se zcela zamilovala do toho pozadí, to je zkrátka nádhera. Takový výhled bych si přála mít. ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat