Kolekce Ethno Chic



Komentáře

  1. Budem vážne prekvapenú ak nám dajú štvrtú kolekciu (obchod) po sebe :D
    A čo si pamätám tak tento typ oblečenia každoročne býva v nákupnom centre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi přijde, že se v poslední době s kolekcemi roztrhl pytel. A ono by to i opravdu kolekce měla být, jak psali na Facebooku.

      Vymazat
    2. Naše kontá by rozhodne potrebovali smaragdovú infúziu, najvyšší čas na kocku! (Alebo aj na štyri po sebe :D )

      Vymazat
    3. To je teda pravda. Nebo by nám mohli vrátit reklamy za 3 smaragdy..

      Vymazat
    4. já teda reklamy za 3 smaragdy stále mám o_o

      Vymazat
    5. Fakt? Každý den můžeš koukat na 20 nebo kolik videí za 3 smaragdy?

      Vymazat
  2. Tohle není můj styl :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj úplně taky ne, ale některé kousky jsou moc hezké.

      Vymazat
    2. Mě se to nelíbilo vůbec :D Ale teď se mi líbí moc, jen málo barev

      Vymazat
  3. odhadujem na tabulku 4x4 len mi uces tam chyba

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto je paráda, poslednú dobu sa nám na LP objavilo množstvo kolekcií no a ja som spokojná. Len tých smaragdov už začína byť málo :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat