Plesové dárky

Jupí, máme tu dárečky! Tato akce je fajn - nic nestojí a každý něco dostane. Jenže často se stává, že nedostaneme to, co by jsme chtěli a je téměř nemožné získat všechny věci. Co mě opravdu zklamalo jsou účesy, žádný se mi nelíbí a ještě k tomu jeden z nich je velice podobný tomu, který jsme měli ve Šťastných kartách k Oktoberfestu. Oblečení a nábytek to už je lepší, ale některé kousky jsou fujky. Fáro samozřejmě beru, jako asi všichni... :D 

Outfit + vlasy 1
Outfit 2
Outfit + vlasy 3
Outfit 4
Outfit + vlasy 5
Nábytek 1
Podlaha + tapeta 1
Nábytek 2
Podlaha + tapeta 2
Pozadí
Auto

Komentáře

  1. Já to nějak nechápu na obrázku jsou staré vlasy a ty tady máš nové ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dárcích se dají vyhrát vlasy z 1., 3. a 5. outfitu, to jsou jsou nové účesy. Vlasy z 2. a 4. outfitu byly v jiných akcích a ty v dárcích nenajdeš, pouze jsem je použila, aby lady neměla plešku. :D Že na obrázku ze hry nejsou nové vlasy nic neznamená...

      Vymazat
  2. Krása, vždy se těším na noví članek od tebe

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy se těším na tvůj noví článek! Osobně jsi myslím že to auto není o štěstí, v\hráli ho ty co msj lvl velkej a koupily hodně velkých dárků je to čistě můj názor. Jinak proti těm lady co to auto vyhráli nic nemám♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Auto může být i v malém dárku, samozřejmě, čím více dárků koupíš, tím větší je pravděpodobnost.

      Vymazat

Okomentovat